Crazy utgång

igår var jag, emelie, josse, sara, bahar och sofie här och förfestade. hade sjukt kul här hemma, fast när grannen ringde på och klagade kände vi att det var dags att dra oss in mot stan. taxin körde oss till HIPP där det var crazy mycket folk.
det var hugo åbergs igår (trav) och de hade sin efterfest inne på HIPP plus att det var vanliga tisdagsklubben..
på något sätt lyckades vi i vårt gäng slippa kön in på HIPP (som var insane!) plus att få en stämplen som gjorde att vi fick röra oss fritt där inne (vissa avdelningar var avspärrade för bara hugo åbergs gäster).

vi dansade tills de stängde och det var en helt perfekt fest natt!

Glad

Min kusin fick barn inatt :D vill inte skriva ut mycket mer. Men vill iaf skriva stort grattis till er!

En vecka?!

Kan inte fatta att jag redan har haft en veckas semester.. vart tog den veckan vägen?
Det är iaf heelt underbart att ha semester, man gör exakt vad man känner för, hinner träffa kompisar man inte alltid hinner annars. men det bästa är att det inte finns några måsten. jag tränar när jag vill, om jag vill. behöver inte tänka på att jag måste lägga mig i god tid osv. lovely!
en annan sak som jag gillar är att man inte behöver skämmas för att man dricker vin heeeeela tiden. skyller bara på "jag har semester" så är det okej :). för vin har jag druckigt varje dag sen förra söndagen, hehe

Naglar

Har fixat mina naglar idag :) blev en ljus lavendel färg, den ser dock väldigt vit ut på bilden. Älskar känslan när man har precis nygjorda naglar, känns så himla fräscht!

Mojitos!

Blev en drink kväll ikväll med Kicki, Sofia, Nathalie och Josse. Var först på möllan men där fanns inte en ända sitt plats.. drog oss ist till folkets park, far i hatten men även där var det smockat med folk. Till slut hamnade vi på de baser. Goda drinkar, underbara människor, det kan inte bli fel!
Godnatt.

Lunch.

Sitter just nu i småbåts hamnen med mamma. Har ätit lunch här, blev fläskytterfile för mig och räkmacka för mami. Gött med semester!

Bikini.

Var en snabbis inne på mobilia i förmiddags, inne på HM hittade jag denna fin fina bikinin. De har rea på alla bikinis på HM (mobilia) men det är svårt att hitta hela sets. Jag hade tur att hitta denna fina i min storlek och grönt är dessutom en av mina favorit färger :)!

Det blev ännu en dag på stranden.

Haft ännu en underbar dag på stranden, idag har dagen spenderats i Lomma med Emelie.
Nu ryktas det om att det ska bli dåligt väder ett par dagar :(. Men tre strand dagar i rad är inte dåligt!

Bilder från Tivoli.

här kommer lite bilder från när vi va på tivolit. bättre sent än aldrig :)

Tre timmar.

Tre timmar kvar att jobba till semestern. Förlåt att jag tjatar så mycket, men jag behöver semester!
Tre timmar, det är bara att stå ut!

Drinks.

Är hemma hos syster och dricker drinkar. Firar att jag bara har en dag kvar att jobba ;).

Jobb.

Sista jobb helgen nu, sedan kommer jag inte att jobba helg på 5 veckor. Så det är bara att stå ut denna :).

Var som sagt på tivolit igår med pappa, Ann, Jessica och Andy. Åkte karuseller, åt glass, pizza och njöt av det fina vädret. När vi kände oss färdiga med tivolit så gick vi in på ströget, kollade lite affärer (jag fick hem ett par öronhänge och ett par sandaler).
Satte oss sedan och käkade middag och drack mojitos. Maten var god med heeeerrreguuuud vad lång tid det tog innan man fick in grejorna!
Jag beställde in en natcho tallrik som aldrig kom, sedan när vi skulle betala notan så kom min natcho tallrik in..

Aja, hade en underbar dag :)

Tivoli.

My baby is gone. Alex åkte för någon timme sedan.. Saknar honom redan.

Just nu är jag hemma hos Jessica och Andy. Har ätit frukost här hemma och nu ska vi till hyllie för att ta tåget över till dk. Blir först en runda på tivoli sedan så kanske det blir en sväng inne i Köpenhamn också.

Hatar.

Hatar detta, vill inte. Fuck off.

Tjuv.

Har snott lite bilder från instagram från går dagen eftersom att jag inte tog ett ända foto själv, varken med mobilen eller med min kamera.. Sjukt dåligt!
Hade så jäävla roligt igår så det inte är sant. Tack mina fina vänner!

Anastasia.

Idag fyller världens bästa svärmor 50! Vi började dagen med brunch på kalk (sjukt bra brunch som jag rekommenderar!). Efter det så åkte vi hem till Anna och så har vi slappat här hemma ett tag och nu håller vi på att grilla.
Stort grattis ❤

Redo.

Redo för att se vad denna lördagen har att bjuda på! Nu väntas bara lite folk att festa med.

Lördag.

Alex och jag har redan varit och handlat allt för ikväll, så vi bestämde oss för att köra ner till stranden. Sagt och gjort, nu ligger vi här och njuter av solen och av havets skvalpande :).

Torsdag.

Är på jobb just nu, har varit mycket jobb den senaste tiden. Men när kl slår 15 så är jag ledig fredag, lördag och söndag. Åh, ska bli så härligt! Hoppas att det fina vädret håller i sig i helgen också.

Sedan jobbar jag nästa vecka också, men efter den veckan väntas 4 veckor semester!! Väl behövligt, minst sagt!

Rekord.

Nytt rekord på milen idag för mig och Alex 1,32, woho :D! Vet att där står 18 km, men så duktiga var vi inte..
Nu väntar jag på Alex som är inne och ska handla frukost bullar sedan blir det frukost. Är vrål hungrig!

Sämst.

Jag vet att jag är sämst på att blogga nu för tiden. Men dagarna går i ett nu när vi äntligen har fått lite sommar i Sverige!
Just nu är jag, Sofia, Alex, Emma, Kicki och Johanna hemma hos Viktor och ska äta frukost. Vi väntar bara på att pannkakorna ska bli klara sedan ska vi hugga in!

My baby is home!

alex är äntligen hemma :). fast han ligger redan och sover.. han gick upp kl 18 igår och har varit vaken sen dess. vi började kolla på en film men jag såg på honom att hans ögon gick i kros. så sa till honom att gå och lägga sig ist. det var för kanske 5 min sen och jag slår vad om att han redan sover..

ja min fredag kväll blir nog inte roligare än såhär, ska ta en kvälls runda med hulken sedan lägger jag mig nog och läser en stund. hoppas att ni alla har en bra fredag!

Tjugofyra timmar.

Är äntligen hemma efter mitt andra 24 h pass denna veckan. Började kl 15 igår och slutade kl 15 idag, lagom mör..
Ikväll blir det grillning med Jessica crew. Känns dumt att säga Jessica kompisar, för de är ju mina kompisar också, men det är ju genom Jessica och för att ni ska förstå vilka jag menar :).
Jag har även hört rykten om mojitos :D.

En månad.

Om en månad, den 3e augusti åker jag och Alex till Grekland. Åh ni anar inte hur mycket jag längtar till att komma ifrån allt, bara vara vi två och göra exakt vad VI vill. En månad, stå ut!

Sommar dag.

Träffade Viktor och Sofia i folkets park idag för lite mini golf. Gick sjukt dåligt för mig, skyller på att det var längesedan jag spelade..
Tog sedan varsin glass i B&J ståndet precis bredvid. När vi var färdiga med glassen promenerade vi hem till Viktor där vi käkade jordgubbar och drack vin. En underbar dag med underbara vänner!

Bilderna kommer tyvärr inte alltid i ordning när man lägger upp från mobilen..

Blondie.

Ni har redan sett mitt blonda hår på bilderna från i lördags. Men tänkte ändå ge mitt blonda hår ett eget inlägg :)

Jag har varit mörkhårig i ca 4 år nu så jag kände att det var dags för förändring för ett tag sedan. Började gå mot ljusare hår för ca ett år sedan. Om ni kommer ihåg så var jag ju inprincip svart hårig för ett tag sedan, så ville ta ett steg i taget för att inte förstöra mitt hår helt av blekningen. I fredags blev jag klar med min "förvandling" och jag är nu blond igen :)
Får fortfarande en chock när jag går förbi spegeln..
Är iaf sjukt nöjd med färgen!

Första juli.

Kan inte fatta att hela juni redan har gått, vart tog den månaden vägen? Och var blir det fina vädret av? Vad hade vi, 4 dagar som var fina i hela juni? Jag behöver sommar väder nu!

Tre veckor kvar att jobba, sedan är det semester. Denna veckan jag jobbar nu är en mördar vecka. Jobbar varje dag förutom fredag, de andra två är ganska lugna :).
Idag började jag jobba kl 9 imorse och slutar kl 9 imorgon bitti.. No life!