Days like this

Vissa dagar är bättre än andra, vissa dagar är rent ut sagt svin jobbiga och man längtar tills det är dags att gå och lägga sig.. Men inte idag. Jag och Z har haft en helt underbar dag. Vi har verkligen inte gjort något speciellt. I fm försökte jag dammsuga lite, det gick sådär. Z jagade dammsugaren och stängde av den.. slutade med att jag fick sätta honom i sin säng (skrikandes) och jag tog det värsta. 

Sedan åkte vi till öppna förskolan så han fick röja lite. Hem lunch, nap för honom. 
Sedan var vi ute en sväng i det fina vädret och efter det har vi bara varit hemma. Så abslout inget spec idag. Men han har varit på bra huär, vi har lekt massor och ja det har varit såå mysigt. 
Nu har han precis somnat, min lilla prins! 

Det är lätt för mig att gå in och skriva här när det är jobbigt, men ville även skriva när jag/vi har en bra dag för att även minnas och dokumentera dem💕
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0