Ta mig här ifrån

jag vill inte vara kvar här. jag vill inte bo hemma hos min pappa, det tär på min psykiskt. jag vill bo i kalmar, men jag måste hitta ett jobb i kalmar och det är inte det lättaste.

jag vill till barcelona och ta den utbildningen. jag vill bara här ifrån.

man ska inte längta bort tiden, livet. men jag ljuger för mig själv om jag inte säger att jag hoppas att de 951 dagarna som är kvar på alex utbildning går så attans snabbt. så jag och alex kan flytta ihop till vår lägenhet igen. jag vill inte ta steg bakåt, jag vill alltid framåt.

om det finns någon som är sugen på att flytta ihop tillsammans med mig. let me know. jag måste här ifrån.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0