Zero

som jag skrev igår var jag helt slut hela kvällen igår. men drog med pappa och övningskörde ut till oxie för att hämta josse. sedan blev det mys hos mig hela kvällen. exakt en sådan kväll jag behövde. och det var det det jag orkade med.

josse åkte hem vid 24 och tog hulken med sig. jag jobbar ändå hela helgen, så att hon kommer att få det roligare där ute.

när jag cyklade till jobb idag vid 8.30 så var det noll grader ute! nu kommer kylan for real! fast ändå känns det dumt att ta på sig vinterjackan. eller det kanske är mer att man inte känner sig redo för att slänga på sig vinterjackan. det känns inte som om det var så längesedan man la undan alla vintergrejer.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0