cassandra.

igår var det dags för cassandra (alex kusin) att ta studenten. var först i lund för hennes utspark och när hon sprang ut på trappan kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. lyckan i hennes ögon fick mitt hår på armarna att resa sig och så många flashback man fick och jag kommer ihåg adrenalinet man hade när man sprang ut där på trappan.
 student tider kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta just eftersom att det var i studenttider jag och alex blev tillsammans.

vi åkte sedan hem till cassandras mamma där festen fortsatte med mat, musik och dans. vid 12 tiden körde alex oss (jag, cassandra och corre) in till lund där studenternas efterfest var.
vad ska man säga om det.. house/tekno musik is not my kind of music och när man skulle ut och röka/ta luft gick man ut på ett ställe och sedan fick man gå runt hela byggnaden för att komma in igen, så bara det var ett projekt.

alex kom och hämtade oss igen vid halv 3. kom hem och somnade som en stock!

hoppas att du hade en underbar dag cassandra, det förtjänar du verkligen!



later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0