Club F

Igår käkade jag och Alex middag hemma hos Anna och corre. Sedan hade jag och corre bestämt att vi skulle ha drink kväll och det blev det! Vi blanda drink efter drink. Vissa var goda och andra mindre goda.

Emil kom också och förfestade med iss och vid halv ett åkte vi in till stan. Hade skrivit upp oss på listan till club f, men eftersom att där är 20 och corre är 18 var vi inte säkra på om vi skulle komma in eller inte. Fast jag, Alex och Emil är över 20 och corre är tjej och en snygg sådan också så kom vi alla in.

Hade jätte kul där inne. Dansade, sjöng och drack! De stänger kl 3, halv 3 får corre för sig att vi alla ska varsin long island (en 50/50 drink). Efter den var vi alla dygn raka kan jag säga..

Den har satt sina spår idag men det var såå värt det. En av de roligaste kvällarna :). Tack corre, Alex och Emil ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0