Fredag.

Cyklade bort till Kristina där Emma och Astrid var. Satt på hennes balkong och planerade sommaren med fest, picknick, grillning och lite annat. Efter ett tag blev vi hungriga, då cyklade jag och Kicki och handlade pizza (McDonalds till lunch och pizza till middag, bra för!).

Emmas pojkvän Chrisse skulle komma förbi till matchen och vi ville ha något gott och äta till så vi ber honom handla med godis. Och gissa vad han kommer med?! 3,5 kg lösgodis och en påse chips!! Sjuukaste mängder jag har varit med om.

Sedan när Sofia slutade sitt jobb, hon jobbar på en sushi resturang kommer hon med ca 50 sushi bitar.. Spårad kväll och jag kan garantera att alla vi som var där mår lika illa just nu.

MEN jag har haft en super mysig kväll :).


Kommentarer
Postat av: Sally

Jag önskar jag var där!!!

2012-06-16 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0