Fyra.

Idag har jag varit tillsammans med min bättre halva i fyra fantastiska år. Jag kan inte förstå hur snabbt dessa fyra åren har gått, men ändå har vi hunnit med att göra så många roliga saker tillsammans. Några exempel är Paris, Mallorca, St Anton, Vemdalen, Sälen, London, Grekland, köpt en lägenhete tillsammans och köpt oss en hund tillsammans.

Dessa saker ja rabbla upp nu är de "stora" sakerna och visst de är underbart allt ihopa. Men det mest fantastiska är att jag varje dag vaknar upp och älskar en männika så att det gör ont och vet att han älskar mig lika mycket tillbaka.

Kärlek är det finaste, starkaste och underbaraste som finns. sluta aldrig att tro på kärleken, för den finns där och när du väl hittar den betyder allt annat ingenting.

Alex, fyra år. kan du fatta? varje dag har flugit iväg i rasande fart och varenda dag har jag älskat dig och det vet jag att jag kommer att göra tills den dagen jag inte andas längre. jag älskar dig, jag hoppas att det finns mer jag hade kunnat säga till dig som beskriver hur mycket jag älskar dig. men jag finner inga ord och jag tror inte att orden finns som förklarar mina känslor för dig.

paris 2009





mallorca 2009







later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0