home sweet home.

hemma från jobb nu. cyklade hem i ös regn och motvind så jag blev våt ända in på troserna.
under dagen på jobb har jag bara känt mig sämre och sämre så jag ringde mamma och sa att jag stannar hemma från kalaset. dels för att jag mår skit och behöver vila och dels för att jag inte vill smittra andra.
 
så påvägen hem cyklade jag inom maxi och handlade med mig chips och godis så det blir en "tyck synd om mig själv kväll" här i min säng. inte fy skam om jag ska vara ärlig. okej, att jag mår skit dåligt och har feber hade jag gärna velat skippa.
 
har slängt på mig en av alex skjoret så att jag känner hans doft. fy fan vad jag saknar min andra halva!
 
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0