Måndag

här mår man fortfarande as dåligt.. men orkade igenom en dusch iaf. jag beställt lite saker av pappa så som halstabletter och frukt så förhoppningsvis kommer han snart med de grejorna.
 
har lagt upp bilder från midsommar på facebook, så gå gärna in där och kolla.
jag hade en underbar midsommar. det var patrik som bjöd hem oss till hans föräldrars gård ute i flyinge och där hade vi en riktig traditions midsommar med allt var det innebär. en av de bästa midsommrarna på länge. fast fan vad jag saknade alex. han skulle ha varit där!
 
mina fina midsommar tjejer <3 vi alla var jätte fin klädda, men tyvärr såg man inte de för alla hade bullrat upp med tjocktröjor, jackor och annat skit. men det är tanken som räknas!
 
later
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0