Nagellack

måste tipsa er om mina favorit budget nagellackmärke. det ena är maybeline och det andra är loreals minilack. jag målade mina naglar för en vecka sedan med maybeline nagellacket som jag fick med i goodiebagen från Nelly och det sitter kvar helt perfekt på naglar än i dag.
annars brukar de bara sitta fint i ca 3-4 dagar, sedan börjar det "flagna".
 
det som också måste nämnas är att jag använder OPI base och top coat. det är ett och samma lack men fungerar både som bas och top coat.
först målar jag ett lager med OPI bas, låter det torka, sedan tar jag två lager nagellack. låter det torka helt sedan tar jag ett lager top coat över.
 
OPI bas and top coat finns att köpa på åhlens och kicks. maybeline och loreals nagellack finns att köpa bla på ica maxi
naglarna efter en vecka
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0