natt.

blev utgång idag med..

kvällen kanske inte blev exakt som planerad, fast, vi hade iof inga speciella planer. det slutade med att vi var ett stort gäng och ni vet hur det är när ett stort gäng ska försökas hållas samman, det går inte..

folk vill till olika ställen, vissa vill stanna, vissa vill dra och den tredje vill någor helt annat. men om jag bara ska prata ur mitt perspektiv så hade jag en bra kväll. det blev att jag alex och emil mötte upp corre, cassandra och frida så drog vi till inkomst. längsta kön jag har varit med om, men när vi väl var inne var det kul!

nu ligger jag med datorn i knäet och är inte det minsta trött. alex mitt hjärta ligger och snarkar mig i örat. jag undrar hur man kan älska en människa så mycket. det finns och kommer aldrig att finnas några ord som beskriver mina känslor för honom.

vilken helg, tummen upp!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0