Ödet?

idag tänkte jag att jag skulle vara jätte duktig att ta med träningkläderna till jobb. så tanken var att jag skulle sticka och träna direkt efter jobb. men när jag är på jobb kommer jag på att jag har bara tagit träningsväskan som den är. är alltid ombytt när jag sticker till friskis så där låg ingen sportBH, inget linne och inga tränings byxor. BRA där camilla.
 
men jag tror lite att det är ödet också. för jag har gått runt och känner mig små irriterad i halsen, som om något är påväg att blossa upp. hade ju kunnat cykla till friskis nu. men med tanke på min hals och att jag INTE vill vara sjuk imorgon på midsommar så står jag över det och har en chill kväll hemma istället.
 
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0