Onsdag.

idag har varit en riktig "sådan" dag. ni vet, dagen efter en vild och sjukt rolig utekväll. har inte varit illamående eller något sådant. men fy faaaan vad trött jag har varit.
alex ringde och väckte mig halv 1. efter vi hade pratat gick jag ner och åt frukost och sedan chillade. när jag sedan efter någon timme hade ätit lunch blev jag sugen på en Ben & Jerry. en halvtimme senare satt jag i sängen med just en Ben och Jerrys. efter 20 minuter var den slut och när socker kicken hade lagt sig somnade jag som ett barn. nu sitter jag vaken i sängen men ska snart gå och lägga mig "på riktigt". det sjuka är att jag tror att jag kommer att somna utan några problem :)
 
nelly catwalk
läskiga röda gubbar =/
jag och josse. jag hade på mig en jätte gammal klänning från Monki, halsband från HM
goddiebag: t-shirt, tidning, väskhållare, SB12 drops, nagellack, och trosor.
closeup
 
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0