Söndag.

var ett tag sedan jag skrev. men det har varit full rulle i mitt liv de senaste dagarna. i torsdags sov jag hos sallsan. i fredags var det midsommar (som var helt underbar btw) igår, lördag jobba jag och sedan på kvällen träffade jag josse, amanda, sally, sonja och hennes kille. idag jobbar jag, men har lite dö tid på jobb pga det tråkiga vädret.
 
och en anledning till att jag inte har hunnit uppdatera är för att blogg.se fungerar inte med mobilen. har försökt i flera dagar men kommer inte in. jag vet att det är flera som har haft problem med det så det är väl själva blogg.se som klyddar och inte just min mobil. kommer fortfarande inte in med mobilen, detta är från min dator.
 
ikväll ska jag på släkt kalas så blir nog inte fler uppdateringar idag heller. men imorgon är jag ledig då ska ni få se bilder och liknande från midsommar.
 
har även gått och blivit sjuk..
 
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0