Spontant.

Det hela började med några enkla sms mellan mig och Sally och slutade med att jag och Alex satt där hemma och åt tacos. Sedan hörde Nisse av sig till Alex och undrade om vi var sugna på att dra till lilla torg, och det var vi.

Så jag och Alex körde hem och gjorde oss iordning sedan kom corre och hämtade oss och lämnade oss på lilla torg där vi även mötte Simon. Satt där och drack drinkar, snackade, rökte och hade allmänt trevligt.

Tanken var att vi skulle hem när det stängde men när det väl var dags för stängning ville vi inte hem. Så vi gick vidare till centerliter och gram. Några drinkar till och lite dans. När de stängde kl 3 var vi manade att åka hem. Nu ligger jag i sängen och bloggar från mobilen. Ska snart tacka för denna underbara dag och stänga ögonlocken.
Fan vad spontant är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0