Stupied girl

hemma från ett mardröms pass. skulle aldrig ha gått till jobb fast att jag kände mig bättre, för idag mår jag sämre. inatt trodde jag att jag skulle hosta upp mina lunger och har nog sovit max 3 timmar. idag vill jag typ gråta av smärta när jag ska svälja mitt eget saliv.
 
har fått i mig lite frukost nu, har hoppat i min one pice och ska inte lämna huset förrens jag är frisk. blir alltså att jag får sjuka mig imorgon. vill vara någonlunda frisk i helgen eftersom att det är min lediga helg och alex är bara hemma en vecka sedan åker han ut för 2 till.
 
så, dagen tips är alltså stanna hemma tills du är helt frisk. som alex sa till mig, det är ingen som tackar dig för att du går till jobbet sjukt. du gör det bara värre för dig själv.
 
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0