this is it.

okej tjejer (ni som var med igår) kan ju bara säga såhär att det finns nog INGA facebook vänliga bilder på min kamera. var vi verkligen sååå fulla? haha. aja, jag hade en underbar kväll iaf.

började med att jag och amanda körde malmö runt för att hämta upp anna (limhamn) josse och emelie (oxie). sedan körde vi och köpte falafel (mobilia) och till sist hem till amanda där vi käkade och förfestade.

vid halv ett drog vi oss in till stan, blev att vi gick in på etage. de senaste gångerna har jag inte alls haft det roligt ¨på etage, men igår vad det bra.

vid 4 samlades vi inne på max för fylle käk. emelies bror kom sedan och hämtade oss (tack så mycket hampus!). somnade sedan som ett barn.

idag har varit den slappaste dagen ever. har varit  hemma nästan hela dagen, bara legat i min säng och ätit godis. vid 19 åkte jag hem till sally där även två av sallys kompisar var. men de stannade inte så jätte länge. jag och sally har bara legat (halv döda) i soffan, kollat lite fotboll och ätit chips.

hämtade mamma på centralen kl 23 och nu ligger jag i min säng och ska sova. tack för denna helgen!







later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0