Tisdag.

är fortfarande sjuk, fast idag har jag ingen feber men min hals är värre. alex ringde innan vid tolv och trodde att han hade ringt fel när jag svarade. så illa låter min hals. men eftersom att jag inte har någon feber idag känner jag mig mycket bättre och piggare och jag ska faktiskt gå och jobba. har ett lugnt jobb och jag träffar inga människor (förutom mr s) så det ska nog gå bra. men känner jag att jag inte klarar det ringer jag självklart och sjukar mig och åker hem.
 
ska gå till bussen nu vilken minut som helst, så ni får ha en bra dag!
 
 
later

Kommentarer
Postat av: josse

starkt av dig att gå och jobba.. men du har tur att du jobbar själv=) krya på dig vännen! Vill va frisk så vi kan gå på bio!! :)

2012-06-26 @ 14:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0