Torsdag

denna dagen har flugit iväg, kan inte fatta att klockan snart är 18!?
 
har inte gjort något speciellt idag, men jag har iaf lämnat huset för en tripp på ica. när jag kom hem vek jag tvätt, sedan var jag helt sjuk. man har verkligen ingen energi till annat än att bli frisk när man är sjuk.
 
jag mår mycket bättre idag och det tror jag beror på att jag sov som en stock inatt. men även idag ska jag ta det lugnt och inte göra något och förhoppningvis mår jag ännu bättre imorgon då min man kommer hem. vi har även planer imorgon och jag hoppas att jag inte kommer att behöva ställa in de. men det tror jag inte.
 
ikväll hejar vi och håller alla tummarna på att Italien vinner. inte för att jag hejar på de annars, men jag hejar alltid på det laget som tyskland möter. kom igen nu och så ut tyskarna!
 
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0