Vart ska jag börja?

gårdagen, jag vet inte ens vart jag ska börja för att det inte ska bli ett mil långt inlägg.
 
började med att jag sov kanske sammanlagt 3 timmar på jobb, dels var det tusen tankar i huvudet om saker och ting som hade hänt nydligen och sedan är det ju att man sover på jobb. jag kan verkligen INTE sova där. så nästan hela dagen igår fick jag runt och kände mig som en zombie.
 
stack hem till sally vid halv 2. bara chillade i hennes lägenhet och lagade en sen lunch. sedan åkte vi till moblila för att hennes mobil hade gått i sönder. trodde vi.. när vi kom in på telia började den funka igen efter 10 min? när vi var klara på mobilia körde vi bort och tog en glass på Ore 12, en glassbar vid hemmakväll mobilia. gaah så god glass de har alltså!
 
sally lämnade mig här hemma och jag började fixa mitt hår. alex tycker inte om när jag trippeltångar mitt hår, så jag passade på att göra det nu när han är på jobb. vid halv 9 tiden körde jag och hämtade josse. när vi sedan var tillbaka hit så började josse laga mat och jag började sminka mig. sedan åt vi och sedan började vi två förfesta.
 
det var nelly catwalk och premiär på tisdagsklubben på Hipp igår. och jag och josse har en tradition att gå på Nelly eventen här i malmö.
det var så att de första 100 gästerna fick välja ett plagg från Nellys nya kollektion. vi satasade ju inte på det för att det var insläpp kl 23 och vi var inte så sugna på att sticka dit redan då. så vi åkte in vid vanlig tid (24).
när vi sedan går in på Hipp så är det en kille där och bara "grattis ni är bland de 100 första gästerna så ni ska skriva upp tre plagg på denna lappen sedan får ni ett av de hemskickat" både jag och josse blev lika chockade.
 
inte bara att vi ska få ett klädesplagg hemskickat, vi fick även två drinkbiljetter och en goodiebag när vi gick.
 
kvällen på hipp då? jo den var sjuukt bra! en av de roligaste utekvällarna på länge. så tack underbara josse för en fantastisk kväll!
 
bilder kommer snart, och förlåt för det långa inlägget. hoppas ni orkade läsa allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0