Don´t be afraid

Jag har alltid varir ``rädd`` för att använda fuktgivande ansiktsprodukter eftersom jag alltid har haft väldigt fet och finning hy och har varit rädd att det ska förvärras. Jag har tänkt att eftersom att min hy är så fet behöver den inte mer fukt. Så alla mina produkter har alltid varit mer ner mattande, djuprengörande osv.
 
Jag har läst X antal gånger att det är viktigt att ge huden fukt även om den är fet, men har som sagt inte vågat.
Tills en dag då jag bestämde mig för att de det en chans och köpte en fuktgivande ansiksmask från Clarins och o'boy, nu är det min favorit i badrums skåpet.
 
Min hy känns mycket friskare och inte lika stram som den blir av mer djuprengörande produkter.
 
Fuktgivande produkter är bra för ALLA hud typer, speciellt nu när det är kallt ute!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0