Emporia

jag och josse bestämde oss för att åka till emporia igår, första gången för mig, josse hade varit där två gånger (en gång?) innan.
 
det  var jätte skönt igår för där var inte alls mycket folk. har hört riktiga skräckisar sen innan att där så mycket folk att man inte ens kommer in i vissa butiker osv. så tummen upp för det!
 
jag och josse gick runt där i flera timmar (en lunch paus på jensens) och jag måste säga att jag blev possitivt överraskad! jag gillade att där var så luftigt inne, alla affärer var stora så man kunde gå mellan kläd hyllorna utan att man skulle  vara rädd att välta ner hyllan bakom sig! nej jag gillart´. det är även kul att där var några nya butiker. men jag saknar TOPSHOP!
 
efter flera timmar på emporia åkte vi hem till mig och slänge i oss lite knäckebröd sedan körde vi och handlade på maxi och sedan körde vi hem till mandis där stina också var. satt och snackade massa skit i någon timme. underbar dag och underbart att få träffa vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0