Inte alltid som man har tänkt sig

Igår trodde jag att det skulle bli en lugn hemma kväll med mitt hjärta.. Men så fel man kan ha.

Lars och Carina bjöd oss på middag igår, sedan körde jag de till slagthuset där de skulle gå på teater/musikal. Efter det körde jag och hämtade Emil och sedan körde vi hem till pappa. Vi satte oss på terassen och tog några öl, PD och fille kom också förbi. Vid 23 tog vi taxi upp till lilla torg. Där blev det några drinkar på TGIF och sedan började shottsen(!?) trilla in. Vet inte vad som hände riktigt men det kändes som om man alltid hade en shots framför sig..

Manfred, Lars och Carina kom också förbi. Vi satt där tills de stängde. Vissa stack vidare men jag och Alex kände att det var dags att åka hem. Vi båda var trött och lite för berusade.
Var hemma vid halv 3 och då somnade vi gott.

Vaknade vid halv 12 då körde vi och köpte bullar sedan körde vi ut till Lars och Carina och åt frukost här.
Ska snart bege oss. Vi ska på inflyttnings fest ikväll så måste köpa en present. Sedan är det nästan dags att åka hem och göra sig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0