Jobb helg

Fan, jag vill blogga för att jag älskar att skriva en massa skit om allt möjligt. Men jag tycker att det är så tråkigt när jag inte har någon bild att lägga till och på sista tiden så har jag helt glömt bort att fota.

Igår var jag och Alex på fest hemma hos min syster. Var där redan strax innan 18 och käkade med Jessica och Andy.
Festen var så jävla rolig! Förutom att jag fick en fråga från en av jessicas kompisar som undrade om jag var gravid. Hehe tack för den? Stack hem därifrån vid 2.

Upp kl 8 för att jobba, inte så jätte pigg har jag varit på jobb idag, men jag överlevde.

Efter jobb idag kom Alex och hämtade mig, han hade med sig mat från greekway, älskar!
Nu har vi precis kommit hem från bion, blev twilight. Tycker det är lite sorgligt att filmerna är slut. Funderar faktiskt på att läsa böckerna :).

Nej, ska försöka ta igen lite sömn nu!

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0