Torsdag

nu ligger jag helt färdig i sängen kl 22.22, känner mig lite som en gammal tant, men upp tidigt, hålla igång hela dagen och sedan en timmes ridning på kvällen tar på kafterna!
hade hoppning idag och jag hade ozzie. det var sjukt roligt och det gick jätte bra! fan vad kul det är med hoppning. synd bara att man bara gör det var 5e vecka. hade önskat att det var oftare.
 
BTW, chai teet var super gott. men drick det varmt! värmde min och då var det jätte gott, sedan när det hade svalnat kunde jag inte dricka det. egentligen tycker jag inte alls om havre mjölk. men chaien tog över så smakade inte av havremjölken så mycket, visst fanns det inslag av den men inte så mycket så att jag inte klarade av det.
 
godnatt på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0