Hjärta

Ville bara önska alla mina nära och kära en glad alla hjärtans dag! Jag älskar er och jag hoppas att ni vet att jag uppskattar er alla så mycket! Ni är guld värda :).

Har ni några planer idag? Själv så jobbar jag till 15, sedan kommer Alex hem vid 19 tiden idag. Vi ska ut och käka ikväll och det är det ända han tror att vi ska göra. Men jag har faktiskt små överraskningar till honom. Kan inte skriva de här iaf han skulle läsa detta. Det är inte något speciellt, bara några små saker. Han gör alltid allting för mig. Ställer upp i alla lägen, älskar mig när jag inre förtjänar det, hjälper mig om jag behöver hjälp, lånar ut sin famn om jag behöver kärlek, en axel om jag behöver gråta osv. Nu är det min tur att göra ngt speciellt för honom :). Jag älskar dug Alexander. Mer än du någonsin kommer att förstå.


Kommentarer
Postat av: Sally

Ni är så fina!

2013-02-19 @ 09:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0