Lancome

Köpte en ny ansiktsmask för någon vecka sedan. Det är en återfuktande mask från Lancome. Har nu provat den två gånger och jag gillar den skarpt. Direkt när man tar på sig den får man en kylande känsla och man känner riktigt hur den går in i huden och återfuktar. Efter att man har använt den känns huden direkt mycket friskare.

Fast det finns två negativa saker med den, för det första är den är ganska dyr, kostar 400 kr och sedan vet jag inte riktigt hur man ska ta av den.. Det står både på kicks hemsida och på flaskan att man inte ska skölja av den utan att man ska torka av den med en "tissue". Jag testade först med en torr servett men då fastande servetten i ansiktet så nu blöter jag pads med ljummet vatten och torkar av den. Men vad är då skillnaden och jag torkar av den med våta pads eller om jag sköljer av den?
Aja, förutom de små i-lands problemen får den en stor tumme upp :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0