Last nigth

Igår var vi ett gäng på 6 pers som käkade middag tillsammans hemma hos Martin och staaf. De hade verkligen gjort det jätte fint med tre rätters, olika viner till de olika maträtterna och hela baletten. Till förrätt fick vi pilgrims musslor, knaper stekt bacon och ruccola sallad. Första gången jag äter pilgrims musslor och som ni flesta vet tycker jag inte om någonting från havet, men dessa gick ner. Fick ta en bit mussla med massa bacon ;).
Till huvud rätt var det hel grillad revbensspjäll med ugnsstekta potatisar, sallad och chilisås och det var så sjukt gott! Revbenen var så saftiga och bara trillade av benen. Till efterrätt blev det blåbär/vanilj glass :)

Det blev att vi stannade där hemma hela kvällen och det tackar jag för. Vi hade det så jävla roligt och timmarna bara sprang förbi. Vi drack en himla massa vin, gjorde lite irish coffee, spelade lite gitarr, snackade och skrattade tillsammans.
Helt plötsligt var klockan halv 5 och vi kände att det var dags att ta taxi hem.

Tyvärr glömde jag bort att fota under kvällen, men två bilder lyckades jag knäppa.


Kommentarer
Postat av: Sally

Göööttt :)

2013-02-03 @ 14:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0