Make up

jag är en person som inte tycker om att handla saker jag som behöver.. men man måste ju.
 
min primer är snart slut och jag behövde även nytt puder. jag har ett puder i min väska som jag har med mig när jag är ute och ränner. men jag vill ha ett i min smink väska här hemma också. varje gång jag sminkar mig hemma så måste jag springa och hämta min väska för att ta mitt puder och sedan komma ihåg att lägga tillbaka det, jag vet, världens i-landsproblmen..
 
så var inne på kicks.se och beställde hem en primer och ett puder från märket too faced. är det någon som har provat det märket? jag har läst/hört ganska mycket om det att det ska vara jätte bra så jag testar det nu.
återkommer med hur jag tyckte det var.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0