Please God

jag har sagt att någon gång i mitt liv måste jag se Beyonce live. och idag släpptes nyheten att hon ska ut på en ny världstunering, det har ryktas om detta ett tag och jag har såklart hållt tummarna på att det skulle vara sant. men idag blev det officelt att hon ska göra en ny världstunering och den startar redan nu till våren.
 
jag håller alla tummar, tår och allt annat att jag lyckas få biljetter till någon av hennes konserter i europa. helst vill jag såklart se henne i antingen köpenhamn, stockholm eller oslo, men måste jag åka någon annanstans så gör jag det.
 
det var tre år sedan hon var ute på hennes världstunering och efter denna kanske det dröjer tre år till och jag vet inte hur mitt liv ser ut om tre år. men nu vet jag och det passar mig perfekt nu och se min idol till våren. snälla, snälla, snälla håll nu tummarna att jag kommer vara en av de lyckliga som får se henne live.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Hoppas hoppas!! Håller tummarna att du lyckas få biljetter!!:)

2013-02-05 @ 13:35:23
Postat av: Camilla

jaa, vi måste se henne. a dream come true<3

2013-02-05 @ 18:21:50
URL: http://camillakarlsrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0