Snart är verkligheten ikapp mig

sista dagarna nu i kalmar. vi åker tillbaka till malmö på fredag, har sedan en ledig helg sedan är verkligheten ikapp mig.
det har varit skönt att vara här i kalmar med min älskling, men om jag ska vara ärlig håller jag på att klättra på väggarna här hemma. och det var så längesedan jag jobbade så det ska bli skönt att komma tillbaka till jobb och allt annat som ingår i min vardag.
 
en sak som ska bli extra skönt är att komma igång att röra på sig igen. helt ärligt kommer jag inte ihåg när jag tränade sist, eller tränade och tränade, kommer inte ens ihåg sist jag gick en ordentlig promenad.
 
och en annan sak som jag abslout inte får missa att nämna är mina vänner som jag saknar så! visst, jag träffade de flesta av de på mig födelsedags fest, men det var bara ett par timmar och det är ju inte så att man "umgås" på en fest.
 
ska njuta av de sista dagarna här i min isolerade värld med alex, sedan är det "Hello world".
 
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0