Godis + träning?

Igår var en sådan dag jag var sugen på ALLT! Och vad gjorde jag då? Jo jag åt allt. Tjejerna lämnade var en chips påse sen i måndags och vips så var den borta (borta och borta.. i min mage då). Men det räckte inte där, gick till Malmborgs och handlade lös godis och choklad. Satt fint i magen. 

Men sedan kom jag på att jag skulle på ett boxningspass kl 18. Skulle träna med Sally så ville inte ställa in. Fy fan var hemskt det var. Varje gång jag ansträngde mig spydde jag i min mun. Mådde illa konstant i 60 min. Tyckte synd om Sally för jag klagade på mitt illamående hela passet. 
Nej, aldrig mer godis + träning. Har lärt mig av mitt misstag! 

Och jag rekommenderar er att heller inte kombinera godis med träning ;). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0