Kanske lär dig något du inte vet

1. Vem är din bästa vän? Josefine
2. Vilken färg har du på dina trosor just nu? Röda
3. Vilken färg har du på din BH just nu? Svart
4. Vilket är ditt favoritnummer? 13
5. Vad var det senaste du åt? Wopper cheese meal 
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Röd
7. Hur är vädret just nu? Kallt, lätt snö fall, och ganska blåsigt
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Alex
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Ögonen  
10. Do you have a significant other? Yes and you know it. ALEX
11. Favorit TV-program? Alla hemmafruar program (geek I know, but I love it) 
12. Har du några syskon? Ja en stora syster och en lillebror
13. Längd? 1,77 cm
14. Hårfärg? Blond
15. Ögonfärg? Gröna
16. Använder du kontaktlinser? Nej
17. Favorit högtid? Jul 
18. Favorit månad? Januari
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Ja det har jag säkert
20. Vilken var den sensate filmen du såg? Women tror jag den hette (var kass)
21. Favoritdag på året? Min födelsedag HEHE
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Vet ej, har aldrig gjort det.
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Nej
24. Kramar eller kyssar? Kramar av vänner kyssar av Alex
25. Choklad eller vanilj? Vanilla honey ;)
26. Har du tattueringar? Yes, 4 stycken
27. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting, har TVn på i bakgrunden bara.
28. Är du kär i någon kändis? My one and only QUEEN B
29. Vilka böcker läser du just nu? Och bergen svarade
30. Piercingar? Yes, naveln, öronen   
31. Favorite movies? Livet är underbart
32. Ditt favoritfotbollslag? Sverige= MFF, Europa = NewCastle
33. Vad gör du just nu? Svarar på denna listan och tvättar 
34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Saltade popcorn 
37. Hundar eller katter? Hundar!
38. Favoritblomma? Roser
39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Ja, äta godis på vardagar när jag var liten
40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Viktor Blohme
41. Har du älskat någon nångång? Jag älskar många just nu
42. Vem vill du träffa just nu? Alex 
43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja ganska många faktiskt
44. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej och inget jag längtar efter heller
45. Gillar du att flyga med flygplan? Om jag gillar att flyga eller? NEJ HATAR DET
46. Höger eller vänster-hänt? Höger
47. Hur många kuddar sover du med? ONE
48. Saknar du någon? Ja 
49. Lyssnar du på radio? I bilen
50. Är det någon på Tumblr som du vill dejta? Har ej Tumblr, men jag vet att Beyonce har och henne hade jag velat dejta (om alex tycker det är okej ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0