Lycklig.

har haft en helt fantastisk födelsedags helg. började med middag + spel kväll hemma hos anastasia i fredags (startade grill säsongen för i år). i lördags var det ju min födelsedag, alex och jag handlade bullar och hade go frukost, sedan var det att börja fixa med allt.
hade en jätte lyckad födelsedags fest med josse hemma hos pappa. (tack än en gång alla som förgyllde denna kvällen).
igår var först en slapp dag (förutom att städa i 2 timmar hehe). låg i sängen med alex och slickade våra sår. 
sedan hade jag söndagsmiddag/födelsedags middag med familjen + lars, carina, corre och tobbe. fick jätte fina födelsedags presenter.
 
egentligen skulle detta inlägget inte handla om min helg utan hur lycklig jag är för alla fina människor jag har i mitt liv. alex du gör mig den lyckligaste tjejen i världen varje dag och ord kommer aldrig kunna förklara hur mycket jag älskar dig. mina vänner är de finaste vännerna i världen och min familj söttar och älskar mig i alla lägen. kan inte vara mer tacksam för mitt liv. tack.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0