Vilken helg!

Denna helgen har varit så bra! 
I fredags hade vi överraskningsfest för Tobbe, åkte limmo över till Köpenhamn och festade där hela natten lång. 
Igår firade vi Sofia i hennes nya lya och sedan drog vi vidare till Grand och tog någon öl där. På vägen hem stannade alla för natta mat. Jag brukar aldrig käka natta mat, av den anledning att jag inte har någon aptit när jag dricker alcohol. Men igår vet jag inte vad det var med mig, var så jävla hungrig. Så jag och Nathalie delade en pizza som var HEAVEN!
Kom i säng vid halv 5 med ett leende på läpparna. Vilken helg. Och den slutar inte här, nej för ikväll ska jag få träffa mina tjejer, som jag har saknat de! 
Bästa helgen på länge. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0