Dream come true 2.0

Ännu en dröm slår in! Förra året slog en av mina drömmar in, att se Beyonce live. Det var en av de bästa kvällarna i mitt liv och en dag jag aldrig kommer att glömma. 

För någon månad sedan gick beyonce och jay-z ut med att de ska köra en tour tillsammans och jag blev galen.. Det är något jag vill se till varje pris. De släppte datumen och till min besvikelse skulle de bara ha konserter i USA. Lite för långt och det hade blivit lite för dyrt för våran budget för tillfället. 
Sedan släpptes nyheten att de kommer ha två konserter i Paris och idag släpptes biljetterna (för de som är med i beyhive) och vi fick tag i biljetter!!! Omg, ni kan inte fatta hur lycklig jag är för tillfället! Den 12 sep kommer jag tillsammans med Alex, corre och Tobbe se beyonce OCH jay-z ha en konsert i PARIS! 
Lyckorus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0