Too faced Chocolate bar

Första gången jag såg denna palett (för längesedan) blev jag kär och har velat ha den sen dess. Så när jag och Josse var på emproria i fredags och såg att de hade fått in too faced på Sephora och att de hade denna paletten inne blev jag över lycklig. Men sen tänkte jag att det kanske är onödigt att köpa en när vi både ska till Stockholm och Gran Canaria nästa månad och det kommer gå mycket pengar där. Så jag köpte inte den..
Men jag kunde inte sluta tänka på den, så efter jobb i söndags körde jag raka vägen till emporia och köpte en. Och det är inget jag ångrar. Fy fan vad fina färgerna är i den, och too faced ögonskuggor har jag alltid älskat, bra pigment, lätta att blenda och inte alls mycket som faller ner på kinderna. 
Den kostar 410 kr och det tycker jag är ett bra pris för man får många olika färger och alla är användbara. Oftast när man köper en palett brukar det allltid finnas 2-3 färger som man vet att man aldrig kommer att använda.. Men inte i denna!
Och ett stort plus är att den t.o.m luktar choklad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0