Fullt upp!

Dessa dagar, veckor har varit helt kaotiska, tror aldrig att det har hänt så mycket på en och samma gång i mitt liv. 

1)Vi har sålt vår lägenhet och det är ganska mycket med det. Det ska vara tillsyn, säga upp försäkringar, adressändra osv. 
2) Vi har flyttat in i vår nya lgh. Och alla som har flyttat vet hur mkt jobb det är med det. Packa, flytta, packa upp, skaffa nya försäkringar, el abennomang, bredband, listan går on and on and on
3) VI HAR KÖPT HUS! Men tänkte skriva mer om det i ett annat inlägg. Allt är inte helt 100 än. Men ja, ni kan ju bara tänka er hur mkt det är med det. Vi har besiktat det och det visade några saker som vi inte visste om så vi var tvugna att ta dit VVSare, elektorer för att dubbel kolla några saker. 
4) Jag har blivit sjukskriven 50% pga ryggen, och såklart så ska det klydda med jobb
5) Ja jag är gravid, det är BM träffar och sådant som hör till. 

Ja nu har jag inte ens tagit upp allt, men det är så mycket och det är så mycket hela tiden. När man tror man har bockat av allt så kommer man på en ny to-do lista med 10 nya punkter. 
Men jag lovar att när allt har lugnat sig ska jag försöka få tillbaka mitt liv😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0