Vaccin

Igår var det dags för Leonidas att få vaccin. En oral och två sprutor. Det gick hur bra som helst. Skrek lite men gick över snabbt. Sedan sov han typ hela dagen. De stunderna han var vaken var han inte så nöjd. Första gången sen han kom som har var lite gnällig. Men idag tycker jag han har varit som vanligt. 

Bara några få dagar kvar till jul nu och vi vet fort inte var vi ska fira. Antigen ska vi vara här hemma med grekerna elr ska vi fira med min familj. Men jag tror att det blir med min familj, om det inte är för sent att säga till dem.. Vet inte om de har hunnit börja handla/laga maten än. Aja vi får se. Så länge jag får vara med Alex och mina söner är jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0