00.02

blev spontant idol tittande med josse och sussie ikväll. de kom till mitt jobb vid 17 (slutade 18) och hämtade mina nycklar. sedan stack de hit här med mat och väntade på att jag skulle komma hem.
när jag sedan kom hem så hade josse städat hela lägenheten. hon är fan ta mig underbar. sådana små saker värmer verkligen!

kollade på som sagt på idol, men det blev nog mest snack och mindre tv tittande. men jay vann och det tyckte jag var rätt. vilken röst han har.

nu sitter jag med ansiskmask på, väntar på att kvarten ska gå sedan ska jag rätt ner i sängen.

jag scrubbar alltid anisktet innan jag tar på aniskmask, känns som det rengör djupare ner på huden då. det lustiga är att jag känner dirkekt när mitt aniskte behöver scrubbas. kan inte förklara känslan, men jag bara känner det.


nyckelringen jag köpte inne på marc jacobs i kph


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0