13e december

idag är det verkligen inte någon vanlig dag. vart ska jag börja?

jo jag börjar med att vår älskade hund hulken fyller ett år idag! ska baka någon hund tårta till henne. tänk att det är exakt ett år sedan jag fick ett mms på valparna att de precis har födds.

sedan idag, den 13e december så har jag och min man, min prins, min älskling mitt allt och jag varit tillsammans i två och ett halv år. att tiden går så snabbt är skrämmande. men jag har älskar varje dag, timme, minut, sekund. för alex, du är allt. fan vad jag älskar dig.

sist kan jag väl tillägga, men som ni flesta vet (alla) att det också är lucia idag. hur går det till på eran lucia. firar ni? äter lussebullar?
själv så är detta vilken var dag som helst. kanske köper mig en lussebulle i stan.

första kyssen på älsklings hulken

amor vincit omnia


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0