14e december

den 14.e. vid det är laget bör ni veta vad detta innebär. exakt en månad tills vi drar till vinterlandet österrike. fy sjutton vad jag längtar.

min hals har inte alls blivit bättre. känns som det har spridit sig från halsen och ut i hela kroppen. är öm, ibland svettas jag, ibland fryser jag.

jag som har skrytit om att det var såååå längesedan jag var sjuk. pang, så kom det över en natt. det är sådana här lägen man ska sjuka sig på jobb. men tycker bättre om att sjuka sig när man ska iväg, eller något annat händer. så ja, jag ska iväg och jobba idag. men jag vet att jag egentligen inte borde.

saknaden av alexis börjar komma krypandes under skinnet. det kommer alltid när jag bara sitter hemma och inte gör något. det är därför jag alltid försöker boka in mina lediga dagar med någonting, annars kryper jag på väggarna av saknad. men snart ringer han, snart får jag höra hans röst.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0