black

jag vet inte ens hur jag ska återberätta denna dagen, men jag ger det ett försök.

jag skulle träffa nathalie och glans (emelie) kl 14.00. jag går till bussen halv två, för att den skulle gå 39. står och väntar och väntar och väntar. efter en timmes väntar får jag spel. börjar snacka med två andra. en äldre dam och en meddelålders man om att vi skulle dela taxi. damen skulle till södervärn och mannen till centralen och jag till gustav. vi ringer efter taxi. efter 10 ggr försök (om det räcker?) så kommer jag fram. han sa att det kommer dröja 8 minuter. 8 minuter gemfört med en timmes väntan är ingenting.

men 8 minuter visades bli en halvtimme. så idag har jag stått och väntat på buss/taxi i en och en halv timme. och jag kan lova er, jag har aldrig i mitt liv frusit så mycket som jag har gjort idag.

inte så bra tajmat med att stå och vänta så länge på den kallaste dagen denna året.

skånetrafiken, vad håller ni på med?!

men kom iaf upp till stan. genomfrusen tog jag en fika med nathalie och glans.

såhär såg jag ut idag. jeans replay, tröja topshop, kavaj HM, raggsockar canada snow


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0