fredag 10/12

dagen jag tycker så illa om är här. dagen då alex åkte iväg till jobb. jag kysste honom förväl vid 8 imorse och jag saknar honom redan. lägenheten känns redan så tyst, så tom.

men jag hoppas att detta blir de snabbaste två veckorna alex är borta, för jag, vi har så mycket roligt att se fram emot när han kommer hem.
han kommer hem den 23.e som det ser ut nu, dagen innan julafton. så vi har först jul gånger 3 (julafton,varsitt håll, jag hos mamma och pappa och alex hos sin mamma), juldagen (vi båda hon alex pappa) och annandagen (vi båda hos min morbror).

sedan har vi nyår. vet inte riktigt hur vi ska fira den. men vi kommer att vara tsm iaf. dagen efter, den 1a januari fyller alex 21. den 14 januari åker vi till s:t anton, vi kommer hem den 23e och sen den 25 fyller jag 21. fullspäckat schema alltså när min man kommer hem. love it.

nyår 09




sälen 09




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0