home sweet home

har varit hemma i en timme kanske. sitter och kollar runt på bloggar, läser om folks vardagsliv, vad de handlat, vad de ätit och vad de gjort. man kan alltid önska sig något mer. men jag hade aldrig i mitt liv velat byta ut något från det jag har nu till något annat. kanske låter lite väl egoistisk nu, men jag älskar mitt liv. jag älskar min pojkvän, min familj, hund, lägenhet, kompisar. man är så dålig på att visa uppskattning på saker och ting. men jag vet att vissa av mina vänner och jag vet att alex läser detta. jag är så tacksam över att jag har er, jag älskar er.
alex, du vet vad jag tycker om dig. det finns inga ord.

en ny vecka börjar imorgon. kommer nog att bli en intinsiv sådan. alex kommer hem, sedan är det fullspäckat hela julhelgen! but I like it.

nu ska jag tvätta bort dagen från ansiktet sedan lägga mig i sängen. låta drömmarna flyga fritt samtidigt som jag får min skönhetssömn.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0