M.U.S

fick ett presentkort på åhlens i julklapp av sydassistans (bästa julklappen jag har fått av jobb hittils) för det köpte jag lipcare mix och en pensel från make up store. lipcare mixen är en rund burk med tre partier. en grön, en vit och en röd/rosa.
den gröna innehåller peeling, som tar bort död hud och smuts från läpparna. den vita är en inpackning för läpparna och den röd/rosa är ett vårdande glans. penslen köpte jag till just denna lipcaremixen. presentkortet var på 300 kr och jag handlade för 290 kr. bra jobbat!

make up store har ganska dyra saker, det är inte så ofta man unnar sig saker där ifrån, så julklappen var verkligen ett stort plus. nu är mina läppar redo för att möta denna vinterkyla som har kommit in!

grön: peeling, vit: inpackning, röd/rosa: vårdande läppglans


nu ska jag sätta på spotify, ta på mig mjukiskläder och gå och tvätta mina sminkborstar.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0