så var denna helgen

..över.

och skönt är det, det är alltid skönt söndagen man går av sin jobb helg. har varit en rolig helg, dels jobb och dels privat. jobb gick snabbt, var därför det var roligt.

igår hade vi julfest med fotbollslaget och det är alltid roligt att festa med de. trodde jag skulle vara mycket tröttare idag än vad jag faktiskt har varit. för att få ett bra bildspel från festen, kolla på facebook, har precis laft upp bilderna.
hann inte med en riktigt outfit bild innan jag stack, men hade min röda favorit julklänning på mig från nelly.

nej nu ska jag sova, så att jag förhoppningsvis hinner med att städa inna jag ska iväg imorgon.

så här såg jag ut igår på julfesten

ny inköpta öronhänge (fredags) vingar från UR&PENN 29 kr. KAP


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0