slut

är helt slut i kroppen. hade lätt kunnat gå och lägga mig nu. men då kommer jag att vakna så himla tidigt imorgon bitti. tycker inte om att vakna tidigt, nu snackar jag 7-8 tiden. jag brukar vakna av mig själv vid 10 tiden och det tycker jag är lagom.

vet inte varför jag börja babbla om det =/ men idag var jag först och fikade med josse, amanda och jessica. sedan blev det som det vrukar. gå runt i affärer och kolla på snygga kläder som man inte har råd att köpa.

mamma hämtade sedan mig och josse hemma hos mig, körde till brulöws center för att mamma skulle handla julklappar. blev en till mig med som jag pekade ut.

åh, babbel babbel.. är så himla trött!!





min julklapp


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0