sluta nu!!

det blev minst sagt en hektiskt fm på jobb. så stressad, så mycket att göra. men skönt var det att komma hem. josse och sussie var här hemma när jag kom hem. planen var att vi skulle åka upp till stan tsm, ta en fika, kolla i affärer, det vanliga. men efter mycket jobb på kort tid (mycket intensivt tis,ons,tors och fredag) så efter att jag hade duschat var det precis som att all stress lämnade kroppen och jag kände verkligen hur sjuk jag var.

måste låta kroppen vila, och det har jag verkligen inte gjort sen jag blev sjuk. så jag stannade hemma medans josse och sussie åkte till stan.

har precis packat mina saker för en helg hos mamma. en helg med rehab hoppas jag. åh vad skönt det hade blivit att bli frisk. är verkligen så trött på att snyta mig, nysa, hosta, känna sig trött och hängig.

alex, fattar du att jag saknar dig.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0